*** The Catermonkey ExPress ***

Persbericht: Catermonkey, van de Belgische Kempen tot de Wereld – Innovatieve Cateringsoftware maakt Furore in Thuismarkt en Verder

24/02/2024
Catermonkey, de vooraanstaande web-applicatie die cateraars een revolutionaire oplossing biedt voor administratieve taken, kondigt met trots de wereldwijde lancering aan. Gevestigd in Lemmer, Friesland, heeft Catermonkey een bijzondere connectie met de Belgische Kempen, de thuisbasis van CEO Maty Van Geirt, die verschillende succesvolle cateringconcepten heeft opgericht, waaronder Hapjes & Co, Fingerfood Truck en Streetfood Festival.
Team Catermonkey

In 2010 bundelden Marten Systema, CTO uit Lemmer, Nederland, en Maty Van Geirt, CEO met roots in de Kempen, België, hun krachten om Catermonkey.com te creëren. Maty, met zijn uitgebreide ervaring in de Kempen, heeft de lokale cateringscene getransformeerd en de innovatieve software van Catermonkey geïntroduceerd bij cateraars in de regio. Het resultaat is opmerkelijk: meer cateraars in de Belgische Kempen werken nu met Catermonkey dan ooit tevoren.

Met cateringconcepten zoals Hapjes & Co, Fingerfood Truck en Streetfood Festival heeft Maty Van Geirt niet alleen een culinaire stempel gedrukt op de Kempen, maar heeft hij ook de weg vrijgemaakt voor een revolutie in de manier waarop cateraars hun bedrijf runnen. Catermonkey onderscheidt zich door administratieve taken voor cateraars en feestzalen tot wel 70% te verminderen, en het wordt nu beschouwd als de drijvende kracht achter het succes van veel cateraars in de Kempen.

De implementatie van Catermonkey is meer dan alleen een operationele verbetering; het is een gamechanger voor cateringbedrijven in de Kempen. Talrijke succesverhalen tonen aan dat bedrijven hun omzet hebben verdubbeld en hun winst hebben vermenigvuldigd na de implementatie van Catermonkey.com. Het systeem biedt niet alleen efficiëntie in administratieve taken, maar transformeert ook de algehele bedrijfsprestaties.

Met een oog op globalisering en een groeiende internationale vraag naar efficiënte cateringsoftware, zal Catermonkey.com zijn diensten wereldwijd beschikbaar maken vanaf februari 2024. De web-app zal beschikbaar zijn in vier talen: Nederlands, Engels, Frans en Duits. Deze uitbreiding markeert niet alleen een mijlpaal voor Catermonkey, maar ook voor de cateraars in de Kempen die al vertrouwd zijn met de voordelen van deze innovatieve software.

Maty Van Geirt, medeoprichter van Catermonkey, verklaarde enthousiast: “Onze reis begon in de Kempen, en het is hartverwarmend om te zien hoe Catermonkey de lokale cateringgemeenschap heeft versterkt. We zijn vastbesloten om de successen die we hier hebben gezien, wereldwijd te delen.”

De wereldwijde lancering van Catermonkey is slechts het begin van een nieuw hoofdstuk voor de cateringsoftware-industrie, met de Kempen als het sprankelende startpunt. “Dit is nog niet alles,” belooft Catermonkey. Bereid je voor op een reis naar efficiëntie, innovatie en grenzeloos succes, rechtstreeks vanuit de Kempen.

Voor meer informatie over Catermonkey en zijn diensten, kunt u terecht op www.catermonkey.com

36 MB